Integra - wyjazdy studenckie - 20-40 lat - narty, snowboard

Najczęstsze pytania

obozy studenckie - wyjazdy w Alpy | Integra

Uczestnicy

obozy studenckie - wyjazdy w Alpy | Integra

Wyjazdy nasze przeznaczone są dla wszystkich pełnoletnich osób w przedziale wiekowym 19-39 lat (nie tylko dla studentów), które nastawione są na aktywne spędzenie czasu  (te sportowe i te trochę mniej), a wieczorami chcą korzystać z przewidzianych atrakcji czy wyjść na imprezę. Natomiast jeśli ktoś starszy dobrze się czuje w takim towarzystwie to śmiało może jechać z nami. Skład apartamentów dobieramy pod kątem wieku, także nie masz się o co martwić!

Nie. Wszystkie kraje tranzytowe leżą w strefie Schengen. Wystarczy dowód osobisty.

Osoby z całej Polski! Zarówno Ci, którzy zwiedzili już kawał świata, jak i osoby, które dopiero co rozpoczynają swoją przygodę z podróżowaniem. Oferowane przez nas wyjazdy, wycieczki, animacje czy atrakcje są zróżnicowane tak, aby każdy mógł znaleźć coś dla siebie.

Nasi uczestnicy przeważnie są z dużych aglomeracji – w większości z Poznania, ponieważ tutaj siedzibę ma nasza Fundacja. Mnóstwo osób jest także z Warszawy, Wrocławia, Szczecina, Krakowa, Katowic, Łodzi, Gdańska czy Bydgoszczy. To nie Twoje miejscowości? Nie martw się, mieliśmy styczność z osobami z całej Polski, a nawet osobami z zagranicy i każdy jest u nas mile widziany!
Tak. Jedynym wymogiem jest dla nas pełnoletność. Chociaż i od tej zasady zdarzają się odstępstwa.

ZAPISY

obozy studenckie - wyjazdy w Alpy | Integra

Wystarczy, że założycie na naszej stronie swoje konto i wejdziecie na wyjazd, który Was interesuje. Na pasku na samej górze możecie kliknąć „PROFIL” lub na stronie każdego z wyjazdów, po lewej stronie znajduje się przycisk „ZAPISZ SIĘ NA WYJAZD”- klikacie ten przycisk, by przejść do swojego panelu użytkownika i klikacie z lewej strony „FORMULARZE WYJAZDOWE”. Wybieracie formularz wyjazdu, na który chcecie się zapisać, po czym wypełniacie go i już jesteście zapisani!

Nie. Rozumiemy, że kieszenie naszych uczestników mogą dopiero regenerować się po wyjazdach zimowych. W celu zarezerwowania miejsca na wyjeździe, należy dokonać zapisu oraz w przeciągu 24h wpłacić ZALICZKĘ w wysokości TYLKO 300 zł!

Tak. Po zapisaniu siebie (wypełnieniu swojego formularza), należy kliknąć „zapisz kolejną osobę”.

Tak, ale pod warunkiem, że są jeszcze wolne miejsca na wyjeździe. Najlepiej będzie jeśli skontaktujesz się bezpośrednio z koordynatorem wyjazdu w tej sprawie. Jeśli będą jeszcze dostępne miejsca na dany wyjazd, wpłać zaliczkę jak najszybciej, a my po zaksięgowaniu jej na naszym koncie przywrócimy Cię na główną listę wyjazdu.

Na stronie każdego wyjazdu, w zakładce „CENA” znajdują się informacje o dostępnych zniżkach. Dokładne informacje na temat wszystkich zniżek możesz znaleźć >TUTAJ<

Pamiętaj, żeby przygotować kod zniżkowy jeszcze przed zapisaniem się na wyjazd i podać go podczas zapisywania się. Po wysłaniu formularza nie będzie możliwości edytowania go.

Tak, ale pamiętaj, że zwrot pieniędzy jest zgodny z Ogólnymi Warunkami Uczestnictwa.

W przypadku ubezpieczenia się od kosztów rezygnacji, pomagamy w jak najszybszym odzyskaniu całości wpłaconych pieniędzy. Więcej na temat Ubezpieczenia Kosztów Rezygnacji

PŁATNOŚCI
obozy studenckie - wyjazdy w Alpy | Integra

1. Zaliczkę w wysokości (tylko!) 300 zł należy uiścić w przeciągu 24 h od momentu otrzymania maila potwierdzającego rejestrację.
2. Wpłatę reszty kwoty, należy dokonać do 40 dni przed wyjazdem.

Niestety nasza fundacja nie jest Vatowcem, dlatego nie możemy wystawić faktury Vat. Istnieje jednak możliwość wystawienia rachunku. Rozumiemy potrzeby naszych uczestników, dlatego nie widzimy problemu w wystawieniu rachunku na dowolnie wybrane dane.
Jak tylko pieniądze zostaną zaksięgowane u nas na koncie informacje wyślemy do Ciebie drogą mailową oraz wpłata zostanie wprowadzona w twoim Profilu Użytkownika na naszej stronie. Pamiętaj, że bank ma 2 dni robocze, by zaksięgować przelew.

TRANSPORT

obozy studenckie - wyjazdy w Alpy | Integra
Tak! Nigdy nie rozdzielamy osób na różne autokary, które chcą być razem zakwaterowane, bądź osób, które mają wspólny kod grupowy. Jeśli część Twoich znajomych wsiada w innym mieście niż Ty, zgłoś to koordynatorowi i dowiedz się czy ten sam autokar będzie jechał prze te miasta.

Nasze  autokary zawsze wyjeżdżają z Warszawy i Poznania oraz: Gdańska, Wrocławia, Szczecina, Katowic, Krakowa i Łodzi (w przypadku zebrania 25 osób z danego miasta).

Uwierzcie nam, że w przypadku niektórych miast korzystniej dla Was jest jeśli nie uzbiera się odpowiednia ilość osób z Waszego miasta. Dlaczego? Droga będzie dla Ciebie dużo krótsza! W przypadku każdej firmy organizującej takie wyjazdy, zbieranie osób z różnych miast w Polsce wiążę się z objazdówka po całym kraju, a więc droga do celu z częstymi postojami potrafi wynieść ponad 30h! W przypadku wyjazdu z Poznania czy np. Wrocławia podróż jest bezpośrednia do miejsca docelowego i wynosi około: Włochy 15-18h, a do Francji 19-21h. Także, docierając na własną rękę do Poznania czy Warszawy wychodzi dużo krócej.

Co więcej, na przykład w przypadku dojazdu do Poznania PKSem czy FLIXBUSem przesiadka u nas jest niemalże nie odczuwalna, gdyż zbiórka naszego autokaru jest tuż obok dworca!

Od 2016 roku współpracujemy ze stałym przewoźnikiem, który zapewnia komfort i pełne bezpieczeństwo podróży. 

Wszystkie autokary, którymi jeździmy pochodzą z 2014-2020 roku. Każdy z nich spełnia wszystkie, najbardziej rygorystyczne normy spalania Euro 5 i Euro 6. Autokary te wyposażone są w klimatyzację, DVD oraz toaletę.

Każdy autobus przed wyjazdem jest starannie dobierany, przystosowywany, a następnie serwisowany. Daje nam to pewność, że każdy z nich spełni nawet najbardziej rygorystyczne oczekiwania i wymogi.

Możesz dojechać na własną rękę – własnym samochodem lub zabrać się busikiem z innymi uczestnikami.

Około 7 dni przed wyjazdem, każdy uczestnik dostaje niezbędnik, w którym można znaleźć dokładne informacje dotyczące miejsc zbiórek w różnych miastach, godzin odjazdu, ale też informacje dla dojeżdżających we własnym zakresie (czas i miejsce).

Dla osób podróżujących własnym transportem obowiązuje zniżka w zależności od wyjazdu.

Istnieje możliwość wykupienia transportu 1 sztuki bagażu autokarem (+100 PLN) Może być to: torba do 25 kg. Bagaż należy dostarczyć na miejsce wyznaczonej zbiórki, a po przyjeździe odebrać z autokaru. Jednakże taką możliwość będziemy mogli potwierdzić dopiero parę dni przed wyjazdem, kiedy będziemy mieli pewność, że starczy miejsca w autokarze na Twój bagaż.

Zgodnie z naszym regulaminem w luku bagażowym na jednego uczestnika może znajdować się tylko jeden bagaż, nie cięższy niż 25 kg i nie przekraczający sumy wymiarów 145 cm oraz dodatkowo bagaż podręczny (plecak) do 5 kg.

Przestrzeganie ilości bagażu to nie kwestia organizatora, a panujących przepisów i względów bezpieczeństwa. W szczególności, gdy w autokarze zajętych jest większość miejsc musimy bardzo rygorystycznie podchodzić do tej zasady! System 1 torba/walizka do 25 kg + mały bagaż podręczny sprawdza się w 100% – w końcu nie jedziemy tam na rok 😉

ZAKWATEROWANIE
obozy studenckie - wyjazdy w Alpy | Integra

Apartamenty zazwyczaj są od 2 do 8-osobowe w zależności od wyjazdu.

Więcej informacji w zakładce wyjazdu „ZAKWATEROWANIE”.

Oczywiście zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby zakwaterować wszystkich wedle preferencji wprowadzonych w formularzu zgłoszeniowym, aczkolwiek mamy określoną ilość wynajętych apartamentów i czasami niemożliwym jest, by spełnić wszystkie życzenia uczestników. Jeżeli nie wyobrażasz sobie żadnego innego składu osobowego Twojego apartamentu, to wprowadziliśmy możliwość wykupienia gwarancji preferencyjnego zakwaterowania w wybranym składzie osobowym. Kosztuje to jedynie 30 zł od osoby. Wówczas masz pewność, że zaczniemy kwaterować apartamenty rozpoczynając od Was. Pamiętajcie, że jeśli któraś z osób z waszej ekipy nie zdecyduje się na wykupienie takiej gwarancji to istnieje ryzyko, że ograniczona liczba apartamentów uniemożliwi nam zakwaterowanie jej z resztą ekipy.

Jest możliwość wykupienia gwarancji zakwaterowania w pokoju 2-osobowym za ewentualną dopłatą.

UBEZPIECZENIE I BEZPIECZEŃSTWO
obozy studenckie - wyjazdy w Alpy | Integra

Tak, jako organizator turystyki posiadamy obowiązek ubezpieczenia uczestników wyjazdu zagranicznego od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) i kosztów leczenia (KL). Obowiązek ten nakłada ustawa o usługach turystycznych z 1997 roku.

W ramach dopłaty 80 zł doliczanej do całkowitego kosztu imprezy Organizator zapewnia Uczestnikom obowiązkowe ubezpieczenie w COLONNADE w wysokości:

  • Koszty Leczenia (KL) – 20 000 euro
  • Koszty Ratownictwa (w tym transport helikopterem do szpitala) – 6 000 euro
  • Następstwa Nieszczęśliwych Wypadków (NNW) – 3 000 euro
  • Kradzież i uszkodzenie bagażu podróżnego – 250 euro

Można również dokupić rozszerzenie do ubezpieczenia (OC + Koszty leczenia x10) za dodatkowe 70 zł:

  • Koszty Leczenia (KL) – 200 000 euro
  • OC (Odpowiedzialność cywilna) w życiu prywatnym za
    szkody na osobie – 200 000 euro
  • OC (odpowiedzialność cywilna) w życiu prywatnym za
    szkody
    na mieniu – 10 000 euro
  • Następstwa Nieszczęśliwych Wypadków (NNW) – 10 000 euro
  • Kradzież i uszkodzenie bagażu podróżnego – 1 000 euro

Od 2016 roku współpracujemy ze stałym przewoźnikiem, który zapewnia  komfort i pełne bezpieczeństwo podróży. 

Każdy autobus przed wyjazdem jest starannie dobierany, przystosowywany, a następnie serwisowany. Daje nam to pewność, że każdy z nich spełni nawet najbardziej rygorystyczne oczekiwania i wymogi bezpieczeństwa.

Tak, uzyskaliśmy pozwolenie na organizację turystyki (nr: 1022). Możecie to sprawdzić na stronie: http://www.turystyka.gov.pl/.

Posiadamy ważną Polisę OC Organizatora Turystyki nr M54289 w SIGNAL IDUNA , ul. Przyokopowa 31,01-208 Warszawa, +48 22 505 65 06.

Nie ma takiej potrzeby, ubezpieczenie, które Was obejmuje na wyjeździe dużo więcej oferuje, natomiast ze względu na uproszczone procedury w przypadku pobytu w szpitalu warto się w nią zaopatrzyć. Wyjątkiem mogą być osoby chorujące przewlekle, w ich przypadku korzyści posiadania karty EKUZ mogą być dużo większe.

COVID-19

obozy studenckie - wyjazdy w Alpy | Integra

Jeśli zdarzy się, że przed wyjazdem zostanie u Ciebie zdiagnozowany COVID-19 i/lub zostaniesz objęty obowiązkową kwarantanną, masz zapewniony zwrot środków za wyjazd, ponieważ w cenie wyjazdu zapewniamy darmowe ubezpieczenie kosztów rezygnacji Allianz, które obejmuje również przypadki zachorowania na koronawirusa i objęcia kwarantanną w Polsce. Jeśli taka sytuacja wystąpi, a czas kwarantanny będzie pokrywał się z czasem wyjazdu, możesz się ubiegać o zwrot kosztów od ubezpieczyciela.

Jeżeli będziesz się źle czuł/-a, będziesz miał/-a gorączkę, kaszel lub inne objawy wskazujące na możliwość zakażenia koronawirusem –poinfromuj nas o tym. W razie konieczności zostań w domu. Warto wykonać łatwodostępny test na koronawirusa. W przypadku wykupienia dodatkowego ubezpieczenia Allianz od kosztów rezygnacji i zdiagnozowania u Ciebie COVID-19 i/lub w sytuacji objęcia Cię obowiązkową kwarantanną, możesz liczyć na zwrot poniesionych kosztów wycieczki od ubezpieczyciela. W celu uzyskania zwrotu niezbędne jest przedstawienie dokumentu medycznego potwierdzającego nagłe zachorowanie na COVID-19. Wówczas klient jest zobligowany niezwłocznie, uzyskać dokument lekarski/medyczny o nagłym zachorowaniu.

Jeśli tylko zaczniesz się źle czuć, poinformuj o tym  Jeżeli podczas podróży lub pobytu na miejscu  źle się poczujesz i zaobserwujesz u siebie takie objawy jak: gorączka, kaszel lub inne, wskazujące na możliwość zakażenia koronawirusem, zastosuj się do zasad wskazanych na stronie https://www.gov.pl/web/koronawirus, pozostań w pokoju i niezwłocznie poinformuj o tym koordynatora wyjazdu oraz współlokatorów. Zachowaj dystans społeczny wynoszący min 2 m osoba od osoby, zasłaniaj usta i nos. Miejscowa służba zdrowia może wysłać Cię na test na obecność koroawirusa, który będzie kluczowy dla dalszego postepowania.

Jeśli pandemia wpłynie na zamknięcie stoków to przerwiemy wyjazd i oczywiście zrealizujemy powrót naszych uczestników, w takiej formie jakiej byłby przewidziany na koniec wyjazdu, a zwrot pieniędzy będzie proporcjonalny do nie zrealizowanych usług jak i ilości dni spędzonych na wyjeździe. 

Jeśli nie będziemy mogli zrealizować wyjazdu, zwrócimy aktualnym uczestnikom środki w formie pieniężnej, w formie vouchera lub przepiszemy środki na wybrany przez uczestnika wyjazd. Decyzja o wyborze formy zwrotu będzie należała do uczestnika. W poprzednim sezonie niemal wszystkim uczestnikom odwołanych wyjazdów zwróciliśmy środki w kilkanaście dni, dzięki temu nasze biuro zachowało bardzo dobrą opinie i nie doświadczyliśmy utraty zaufania tak jak borykała się z tym większość organizatorów podobnych wyjazdów.