Uczestnicy
Wyjazdy nasze przeznaczone są dla wszystkich pełnoletnich osób w przedziale wiekowym 19-39 lat (nie tylko dla studentów), które nastawione są na aktywne spędzenie czasu (te sportowe i te trochę mniej), a wieczorami chcą korzystać z przewidzianych atrakcji czy wyjść na imprezę. Natomiast jeśli ktoś starszy dobrze się czuje w takim towarzystwie to śmiało może jechać z nami. Skład apartamentów dobieramy pod kątem wieku, także nie masz się o co martwić!
Nie. Wszystkie kraje tranzytowe leżą w strefie Schengen. Wystarczy dowód osobisty.
Osoby z całej Polski! Zarówno Ci, którzy zwiedzili już kawał świata, jak i osoby, które dopiero co rozpoczynają swoją przygodę z podróżowaniem. Oferowane przez nas wyjazdy, wycieczki, animacje czy atrakcje są zróżnicowane tak, aby każdy mógł znaleźć coś dla siebie.
ZAPISY
Wystarczy, że założycie na naszej stronie swoje konto i wejdziecie na wyjazd, który Was interesuje. Na pasku na samej górze możecie kliknąć „PROFIL” lub na stronie każdego z wyjazdów, po lewej stronie znajduje się przycisk „ZAPISZ SIĘ NA WYJAZD”- klikacie ten przycisk, by przejść do swojego panelu użytkownika i klikacie z lewej strony „FORMULARZE WYJAZDOWE”. Wybieracie formularz wyjazdu, na który chcecie się zapisać, po czym wypełniacie go i już jesteście zapisani!
Nie. Rozumiemy, że kieszenie naszych uczestników mogą dopiero regenerować się po wyjazdach zimowych. W celu zarezerwowania miejsca na wyjeździe, należy dokonać zapisu oraz w przeciągu 24h wpłacić ZALICZKĘ w wysokości TYLKO 300 zł!
Tak. Po zapisaniu siebie (wypełnieniu swojego formularza), należy kliknąć „zapisz kolejną osobę”.
Na stronie każdego wyjazdu, w zakładce „CENA” znajdują się informacje o dostępnych zniżkach. Dokładne informacje na temat wszystkich zniżek możesz znaleźć >TUTAJ<
Pamiętaj, żeby przygotować kod zniżkowy jeszcze przed zapisaniem się na wyjazd i podać go podczas zapisywania się. Po wysłaniu formularza nie będzie możliwości edytowania go.
Tak, ale pamiętaj, że zwrot pieniędzy jest zgodny z Ogólnymi Warunkami Uczestnictwa.
W przypadku ubezpieczenia się od kosztów rezygnacji, pomagamy w jak najszybszym odzyskaniu całości wpłaconych pieniędzy. Więcej na temat Ubezpieczenia Kosztów Rezygnacji
1. Zaliczkę w wysokości (tylko!) 300 zł należy uiścić w przeciągu 24 h od momentu otrzymania maila potwierdzającego rejestrację.
2. Wpłatę reszty kwoty, należy dokonać do 40 dni przed wyjazdem.
TRANSPORT
Nasze autokary zawsze wyjeżdżają z Warszawy i Poznania oraz: Gdańska, Wrocławia, Szczecina, Katowic, Krakowa i Łodzi (w przypadku zebrania 25 osób z danego miasta).
Uwierzcie nam, że w przypadku niektórych miast korzystniej dla Was jest jeśli nie uzbiera się odpowiednia ilość osób z Waszego miasta. Dlaczego? Droga będzie dla Ciebie dużo krótsza! W przypadku każdej firmy organizującej takie wyjazdy, zbieranie osób z różnych miast w Polsce wiążę się z objazdówka po całym kraju, a więc droga do celu z częstymi postojami potrafi wynieść ponad 30h! W przypadku wyjazdu z Poznania czy np. Wrocławia podróż jest bezpośrednia do miejsca docelowego i wynosi około: Włochy 15-18h, a do Francji 19-21h. Także, docierając na własną rękę do Poznania czy Warszawy wychodzi dużo krócej.
Co więcej, na przykład w przypadku dojazdu do Poznania PKSem czy FLIXBUSem przesiadka u nas jest niemalże nie odczuwalna, gdyż zbiórka naszego autokaru jest tuż obok dworca!
Od 2016 roku współpracujemy ze stałym przewoźnikiem, który zapewnia komfort i pełne bezpieczeństwo podróży.
Wszystkie autokary, którymi jeździmy pochodzą z 2014-2020 roku. Każdy z nich spełnia wszystkie, najbardziej rygorystyczne normy spalania Euro 5 i Euro 6. Autokary te wyposażone są w klimatyzację, DVD oraz toaletę.
Każdy autobus przed wyjazdem jest starannie dobierany, przystosowywany, a następnie serwisowany. Daje nam to pewność, że każdy z nich spełni nawet najbardziej rygorystyczne oczekiwania i wymogi.
Możesz dojechać na własną rękę – własnym samochodem lub zabrać się busikiem z innymi uczestnikami.
Około 7 dni przed wyjazdem, każdy uczestnik dostaje niezbędnik, w którym można znaleźć dokładne informacje dotyczące miejsc zbiórek w różnych miastach, godzin odjazdu, ale też informacje dla dojeżdżających we własnym zakresie (czas i miejsce).
Dla osób podróżujących własnym transportem obowiązuje zniżka w zależności od wyjazdu.
Istnieje możliwość wykupienia transportu 1 sztuki bagażu autokarem (+100 PLN) Może być to: torba do 25 kg. Bagaż należy dostarczyć na miejsce wyznaczonej zbiórki, a po przyjeździe odebrać z autokaru. Jednakże taką możliwość będziemy mogli potwierdzić dopiero parę dni przed wyjazdem, kiedy będziemy mieli pewność, że starczy miejsca w autokarze na Twój bagaż.
Zgodnie z naszym regulaminem w luku bagażowym na jednego uczestnika może znajdować się tylko jeden bagaż, nie cięższy niż 25 kg i nie przekraczający sumy wymiarów 145 cm oraz dodatkowo bagaż podręczny (plecak) do 5 kg.
Przestrzeganie ilości bagażu to nie kwestia organizatora, a panujących przepisów i względów bezpieczeństwa. W szczególności, gdy w autokarze zajętych jest większość miejsc musimy bardzo rygorystycznie podchodzić do tej zasady! System 1 torba/walizka do 25 kg + mały bagaż podręczny sprawdza się w 100% – w końcu nie jedziemy tam na rok 😉
Apartamenty zazwyczaj są od 2 do 8-osobowe w zależności od wyjazdu.
Więcej informacji w zakładce wyjazdu „ZAKWATEROWANIE”.
Jest możliwość wykupienia gwarancji zakwaterowania w pokoju 2-osobowym za ewentualną dopłatą.
Tak, jako organizator turystyki posiadamy obowiązek ubezpieczenia uczestników wyjazdu zagranicznego od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) i kosztów leczenia (KL). Obowiązek ten nakłada ustawa o usługach turystycznych z 1997 roku.
W ramach dopłaty 80 zł doliczanej do całkowitego kosztu imprezy Organizator zapewnia Uczestnikom obowiązkowe ubezpieczenie w COLONNADE w wysokości:
Można również dokupić rozszerzenie do ubezpieczenia (OC + Koszty leczenia x10) za dodatkowe 70 zł:
Od 2016 roku współpracujemy ze stałym przewoźnikiem, który zapewnia komfort i pełne bezpieczeństwo podróży.
Każdy autobus przed wyjazdem jest starannie dobierany, przystosowywany, a następnie serwisowany. Daje nam to pewność, że każdy z nich spełni nawet najbardziej rygorystyczne oczekiwania i wymogi bezpieczeństwa.
Tak, uzyskaliśmy pozwolenie na organizację turystyki (nr: 1022). Możecie to sprawdzić na stronie: http://www.turystyka.gov.pl/.
Posiadamy ważną Polisę OC Organizatora Turystyki nr M54289 w SIGNAL IDUNA , ul. Przyokopowa 31,01-208 Warszawa, +48 22 505 65 06.
COVID-19
Jeśli zdarzy się, że przed wyjazdem zostanie u Ciebie zdiagnozowany COVID-19 i/lub zostaniesz objęty obowiązkową kwarantanną, masz zapewniony zwrot środków za wyjazd, ponieważ w cenie wyjazdu zapewniamy darmowe ubezpieczenie kosztów rezygnacji Allianz, które obejmuje również przypadki zachorowania na koronawirusa i objęcia kwarantanną w Polsce. Jeśli taka sytuacja wystąpi, a czas kwarantanny będzie pokrywał się z czasem wyjazdu, możesz się ubiegać o zwrot kosztów od ubezpieczyciela.
Jeżeli będziesz się źle czuł/-a, będziesz miał/-a gorączkę, kaszel lub inne objawy wskazujące na możliwość zakażenia koronawirusem –poinfromuj nas o tym. W razie konieczności zostań w domu. Warto wykonać łatwodostępny test na koronawirusa. W przypadku wykupienia dodatkowego ubezpieczenia Allianz od kosztów rezygnacji i zdiagnozowania u Ciebie COVID-19 i/lub w sytuacji objęcia Cię obowiązkową kwarantanną, możesz liczyć na zwrot poniesionych kosztów wycieczki od ubezpieczyciela. W celu uzyskania zwrotu niezbędne jest przedstawienie dokumentu medycznego potwierdzającego nagłe zachorowanie na COVID-19. Wówczas klient jest zobligowany niezwłocznie, uzyskać dokument lekarski/medyczny o nagłym zachorowaniu.
Jeśli tylko zaczniesz się źle czuć, poinformuj o tym Jeżeli podczas podróży lub pobytu na miejscu źle się poczujesz i zaobserwujesz u siebie takie objawy jak: gorączka, kaszel lub inne, wskazujące na możliwość zakażenia koronawirusem, zastosuj się do zasad wskazanych na stronie https://www.gov.pl/web/
Jeśli pandemia wpłynie na zamknięcie stoków to przerwiemy wyjazd i oczywiście zrealizujemy powrót naszych uczestników, w takiej formie jakiej byłby przewidziany na koniec wyjazdu, a zwrot pieniędzy będzie proporcjonalny do nie zrealizowanych usług jak i ilości dni spędzonych na wyjeździe.
Jeśli nie będziemy mogli zrealizować wyjazdu, zwrócimy aktualnym uczestnikom środki w formie pieniężnej, w formie vouchera lub przepiszemy środki na wybrany przez uczestnika wyjazd. Decyzja o wyborze formy zwrotu będzie należała do uczestnika. W poprzednim sezonie niemal wszystkim uczestnikom odwołanych wyjazdów zwróciliśmy środki w kilkanaście dni, dzięki temu nasze biuro zachowało bardzo dobrą opinie i nie doświadczyliśmy utraty zaufania tak jak borykała się z tym większość organizatorów podobnych wyjazdów.
© 2023 SNOW LIMITS SP. Z O.O.
ul. Ruczaj 45,
62-081 Baranowo
NIP: 7812050262
REGON: 525145717