Przeniesienie wpłaty

Zdajemy sobie sprawę, że większość z Was chce wcześniej zarezerwować sobie pewne miejsce w naszym szeregu, ale ciężko przewidzieć przyszłość. Wiemy też, że nie warto rezygnować ze wspaniałych wakacji w obawie przed ewentualną stratą całości gotówki. By udowodnić, że nasza Fundacja jest przede wszystkim nastawiona na dobro i komfort uczestników rzucamy Wam koło ratunkowe, które sprawi, że zamiast martwić się o swoje fundusze lub o miejsce na wyjeździe, będziecie mogli cieszyć się wizją wspólnej zabawy.

Dokonaliście już choć części wpłaty na jedną z opcji przeżycia z nami niezapomnianej przygody, jednak pojawiło się coś, co stoi na przeszkodzie waszemu uczestnictwu akurat w tym terminie? W zależności od momentu rezygnacji, macie szansę na przeniesienie aż do 80% kosztów rezygnacji na inny wyjazd z naszej oferty. Warto podkreślić, że jest to opcja nietypowa nawet dla studenckich biur podróży.

Koszt rezygnacji*:

  • na więcej niż 50 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy – 100zł ,
  • między 49 a 30 dni – 300 zł,
  • między 29 a 20 dni – 500 zł,
  • między 19 a 10 dni – 800 zł,
  • w terminie krótszym aniżeli 10 dni przez imprezą lub niestawienie się na zbiórkę – 100 % ceny imprezy.

Oczywiście jeśli w danym momencie rezygnacji, wasza wpłata będzie przewyższała powyższe koszty rezygnacji to wówczas dana różnica będzie niezwłocznie zwrócona na Wasze konto bankowe.

Blog

Współpraca:

© 2016 Fundacja Integra | Pozycjonowanie - PromoPager.com

Zostaw mi swój mail, a uraczę Cię najlepszymi okazjami Integry oraz kodem rabatowym na 60 zł!